Умови доставки та оплати
Способи доставки
Способи оплати
- Банківську комісію сплачує покупець
- Банківську комісію сплачує покупець
- Напишіть назву вашого підприємства та код ЄДРПОУ або назву ФОП та ІПН для оформлення рахунку
- Всі послуги Нової пошти оплачує Покупець товару
Гарантія:
Якщо товар має гарантійні терміни і протягом цього часу сталася поломка, то ми приймемо товар на сервісне обслуговування. Доставка на сервіс та з сервісу за рахунок відправника товару. Якщо на підставі висновку сервісного центру поломка сталася з вини виробника (заводський брак), ремонт здійснюється за рахунок продавця. А якщо поломка приладу сталася через провину користувача (покупця), у т.ч. стрибки напруги в електромережі, розбирання та відкривання приладу, неправильне використання, механічні пошкодження і т.д., вартість ремонту оплачує покупець.
Післягарантійне обслуговування платне.
Післягарантійне обслуговування платне.